2014年4月11日星期五

http://www.b9robotbuildersclub.com/menu.asp nike uk vdiz

Muchun Cheng sa : redd for ti tusen, redd av hendelsen. Uansett, er ungen idle inaktiv, du går du få litt frisk luft når gode. David Zhang sa : brigader, du trygg, vil jeg være forsiktig. Nikket godkjenning, planlegger Muchun Cheng til Jo In Sung sa, og deretter sa : nike free Denne gangen ut, først, kan ikke opprørsbekjempelse er sekundær sikkerhet. nike sko Bare gå, Jo In Sung ville ikke si hva som drittsekk kalv kommer. David Zhang lo, og sa : brigader, jeg forstår din bekymring. Selv fortalte Zhang Dapeng forsiktig, men jeg gjorde ikke dette tingen alvor Muchun Cheng barn.

Den neste dagen, tidlig på morgenen, førte David Zhang et kavaleri bataljon av. Brødrene klemte tett, Hanli Tao brødrene klappet skuldre og spurte : Mor og Yaomei all right ? Han Litao trent høy spesifikasjon, bare ut et brev, uten returadresse, slik at familien kan motta brevet, men kan ikke svare. Han Lihong sa : hjem for å kjøpe et hus, din mor og yngste søster bor i byen. Hanli Tao nike uk ønsker også å spørre om noe, men dette er ikke stedet, nike free run trekke sin bror, sa : gå snakke til politistasjonen.

Jeg kom, vet du. Han Lihong også lo og sa : Bror, jeg nå gjøre forretninger, hørt. Hanli Tao ble overrasket og spurte : Hva gjør du bedrift? Han Lihong sa : Jeg møtte en venn, han la meg ta vare på et draperi. Hanli Tao spurte : Hva venner ? Han Lihong sa : Jeg er en senior, heter Zhang Yueming.ikke vet hvem, sa han : nike sko introdusere deg for å se den dagen, jeg ønsker å takke ham. Han Lihong nikk. Hanli Tao sa : du vent litt, jeg forklare nike sko hjem.

没有评论:

发表评论